مقالاتدکوراسیون

3 دکوراسیون سرویس بهداشتی 2021 (حمام و دستشویی)

دکوراسیون سرویس بهداشتی

در سالیان اخیر، طراحی دکوراسیون داخلی منزل مورد توجه بسیاری از خانواده‌ ها قرار گرفته است و تقریبا بیشتر افراد تمایل دارند تا با قوانین آن آشنایی داشته باشند. البته از آن جایی که حمام و سرویس بهداشتی کمتر در معرض دید قرار دارد و همچنین زمان کمتری را در آن سپری می ‌کنیم، اغلب به دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام اهمیت کمتری داده می‎شود.

اما با این حال نمی ‌توان حس خوب و آرامش فضای حمام و دستشویی که به شکلی زیبا و مرتب دیزاین شده است را انکار کرد. به همین دلیل در این مطلب نکات مهم و ترفندهایی را برای دکوراسیون سرویس بهداشتی بیان خواهیم کرد.

نکاتی مهم برای دکوراسیون سرویس بهداشتی

برای این که بتوانید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را به صورتی اصولی انجام دهید، بهتر است نکاتی که در ادامه بیان می ‌کنیم را حتما رعایت کنید.

  • برای انتخاب رنگ دکوراسیون، از قانون 10-30-60 استفاده کنید

در بازار کاشی، سرامیک، وان حمام و … تنوع رنگی بسیار بالایی وجود دارد، به همین دلیل در زمان انتخاب رنگ و اجزای دکوراسیون ممکن است دچار سردرگمی و یا تردید شوید. با توجه به این امر، طراحان داخلی حرفه ‌ای استفاده از قانون 10-30-60 را پیشنهاد می ‌کنند.

طبق این قانون، شما باید یک رنگ را به عنوان رنگ اصلی و یا غالب سرویس ‌های بهداشتی انتخاب کنید که سطح زیادی از فضای شما را پوشش می ‌دهد. البته با توجه به این که این دو بخش از خانه، معمولا فضای کمی دارد، بهتر است رنگ اصلی را از میان رنگ‌های روشن، خنثی و یا پاستیلی انتخاب کنید تا فضای آن کوچک ‌تر نشان داده نشود.

انواع دکوراسیون سرویس بهداشتی

بعد از رنگ اصلی، باید یک رنگ ثانویه را انتخاب کنید که مشابه مورد اول باشد. دقت داشته باشید که بهتر است رنگ ثانویه را برای عناصری مانند سقف یا کف، وان، سرویس و توالت ایرانی یا فرنگی و یا پرده اتاق دوش انتخاب کنید. در مرحله آخر نیز یک یا دو رنگ جذاب را برای حوله، روشویی، ظرف صابون، نگهدارنده دستمال و یا دیوار تاکیدی انتخاب کنید که سطح کمی از فضای شما را تشکیل می ‌دهد.

  10 نمونه دکوراسیون اتاق خواب دخترانه فوق العاده زیبا
  • از طرح و نقش ‌های زیبا در دیزاین سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید

معمولا فضای محدود حمام و دستشویی ‌ها باعث می‎‌شود تا استفاده از عناصر و دکوریجات طرح دار را فراموش کنیم. اما استفاده از عناصر با طرح‌ها و نقش ‌های زیبا، جلوه دکوراسیون هر فضایی را جذاب می ‌کند. به همین دلیل، می ‌توانید با استفاده از پرده حمام، تابلو عکس و یا نقاشی و یا حتی کاغذ دیواری، دکوراسیون سرویس بهداشتی و یا حمام خود را دیدنی کنید.

  • سرویس بهداشتی خود را اصولی نورپردازی کنید

از آنجایی که اکثر سرویس ‌های بهداشتی و یا حمام ‌ها، پنجره ‌ای ندارند، نور مناسبی وارد آن‌ ها نمی ‌شود. به همین دلیل، برای جبران این نقص، باید نورپردازی آن‌ ها را به شکل مناسبی انجام دهید تا علاوه بر ایجاد جلوه ‌ای زیبا، انجام دادن کارها در این دو فضای برای شما آسان و بدون دردسر شود.

توجه داشته باشید که نور سقف حمام و یا سرویس بهداشتی، در صورتی که از پشت سر به آینه روشویی تابیده شود، می‌تواند در صورت شما سایه ایجاد کند. به همین دلیل، برای جلوگیری از این مشکل، بهتر است در دو طرف آینه از دیوار کوب ‌هایی با لامپ سفید که دمای رنگ 6000 کلونی دارند استفاده کنید تا بتوانید علاوه بر بهتر کردن دکوراسیون سرویس بهداشتی و یا حمام، صورت خود را به رنگ واقعی خودش ببینید.

تنوع بیشتر از دکوراسیون سرویس بهداشتی

  • شیرآلات و تجهیزات کوچک حمام را حتما به سلیقه خودتان انتخاب کنید

همانطور که در بخش قبلی بیان شد، بهتر است از طرح ‌ها و رنگ ‌های شاد و جذاب برای تجهیزات و لوازم ضروری کوچک، مانند حوله، ظرف صابون، سطل زباله، نگهدارنده حوله و … استفاده کنید. بنابراین بهتر است این وسایل را با استفاده از سلیقه خودتان خریداری کنید.

البته مانند لوازم کوچک، طرح و رنگ شیرآلات را نیز باید با توجه به سلیقه خودتان و سبک دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود انتخاب کنید. با توجه به این امر، اگر دیزاین مدرن را می‌پسندید، بهتر است از شیرهایی از جنس استیل و کروم، در طرح ‌های خطوط صاف و مستقیم استفاده کنید. اما در صورتی که به دکوراسیون کلاسیک علاقه ‌مند هستید، می‌توانید از شیرآلاتی از جنس برنج و نیکل استفاده کنید که جزئیات تزئینی زیادی دارند.

  روشویی چه مدلی خوبه؟ سنگی، کابینتی، کمدی و ...

معرفی 3 مدل برای دکوراسیون حمام و دستشویی در سال 2021

برای این که بتوانید ایده‌ های جذابی برای دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام خود داشته باشید، در ادامه برخی از جدیدترین محصولات ایران دکور را معرفی می ‌کنیم.

کاسه روشویی شیشه ای دیاموند مدل KT-5020

کاسه روشویی شیشه ای دیاموند مدل KT-5020 دارای گارانتی مدت دار دیاموند گلس می‌باشد. جنس این محصول شیشه است و از نوع رنگ پوششی برای آن استفاده شده است. قطر این کاسه روشویی می ‌تواند 44 یا 36 سانتی متر باشد و ارتفاع آن نیز 14 سانتی متر است. یکی از مزایای این کاسه روشویی، استفاده از شیشه دو پخت و دوام بالای آن است. همچنین در صورت لزوم می ‌توانید این محصول را در طرح و یا رنگ ‌های دلخواه خود انتخاب کنید.

کاسه روشویی در دکوراسیون سرویس بهداشتی

سرویس روشویی تجسم مدل افرا

سرویس روشویی تجسم مدل افرا تولید شده توسط برند صنعت و هنر تجسم است و گارانتی تجسم نیز دارد. از اقلام همراه این محصول می‌توان به کابینت روشویی افرا، سنگ روشویی پیزا و آینه روشویی سلطنتی باران اشاره کرد. همچنین در صورت لزوم می‌توانید این محصول را با یراق آلات و رنگ‌بندی دلخواه خود سفارش دهید تا بتوانید دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را مطابق با سلیقه خود کنید.

  3 دکوراسیون سرویس بهداشتی 2021 (حمام و دستشویی)
”]

علم دوش حمام دوکاره قهرمان مدل آنتیک

علم دوش حمام دوکاره قهرمان مدل آنتیک تولید شده توسط برند شیرآلات قهرمان است و گارانتی شده توسط همین مجموعه است. این محصول با استفاده از آلیاژ برنج و در رنگ کروم استیل و طلایی تولید شده است. عرض علم دوش قهرمان 52.5 سانتی متر در عمق 20 سانتی متر و ارتفاع 125 سانتی متر می ‌باشد. از اقلام همراه این محصول نیز می ‌توان به دوش ثابت، دوش تلفنی متحرک و شلنگ اشاره کرد.

علم دوش در دکوراسیون سرویس بهداشتی

سخن پایانی

در این مطلب از دکومگ، نکات مهم برای دکوراسیون سرویس بهداشتی را بیان کردیم و برخی از جدیدترین مدل ‌های فروشگاه ایران دکور را نیز معرفی کردیم. ایران دکور در راستای جلب رضایت مشتریان و ارائه محصولاتی با کیفیت بالا و قیمتی منطقی، فضایی سالم و به روز را برای شما عزیزان فراهم کرده و با حذف واسطه ‌های فروشگاهی، توانسته بستری برای رقابت عادلانه ایجاد کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا