مقالاتدکوراسیون

بهترین رنگ دیوار پذیرایی چیست؟ +10 رنگ عالی…

اتاق پذیرایی از چیزهایی تشکیل می شود که خانه شما را به خانه تبدیل می کند . اوقات فراغت، راحتی، با هم بودن و رنگ آمیزی آن بسیار متفاوت تر از سایر اتاق ها می باشد. این مکان برای خاطرات بی شمار و لحظات آرام است. بنابراین تعجب آور نیست که رنگ های مورد نظر برای رنگ دیوار پذیرایی تأثیر زیادی بر روحیه کلی خانه شما دارند. بسته به شخصیت منحصر به فرد شما، فضای خانه شما می تواند تسکین دهنده یا بیانگر وضعیت باشد.

رنگ دیوار پذیرایی می تواند جذابیت به سبک قدیمی یا جذابیت مدرن داشته باشد. شما به دنبال استخدام یک نقاش باشید یا اینکه خودتان این کار را انجام دهید. انتخاب رنگ دیوار پذیرایی در چیدمان وسایل تاثیر به سزایی دارد. به طور مثال اگر رنگ دیوارها را تیره رنگ آمیزی می کنید، از مبلمان رنگ روشن استفاده کنید و بالعکس.

از سوی دیگر شما قادر هستید با ترکیب کردن رنگ ها و کاغذ دیواری های رنگی این کار را به نحو احسن انجام دهید. نوع رنگ انتخابی شما بسته به سلیقه و روحیه و ایده پردازی های شما دارد. هم چنین در مقاله “رنگ پیشنهادی اتاق پذیرایی” لیستی از 24 رنگ مناسب برای پذیرایی منزل آورده ایم.

10 رنگ برتر برای رنگ دیوار پذیرایی

رنگ سبز

سبز، رنگ هارمونی و تجدید است. از آنجا که رنگ جهان طبیعی را بازتاب می دهد، یکی از بهترین رنگ ها برای دیوار پذیرایی است. اگر فضای لازم (یا انرژی) برای نگهداری گیاهان خانگی را ندارید، دیوارهای سبز، رنگ زندگی و طبیعت مورد نیاز را به اتاق پذیرایی شما هدیه می دهد. رنگ سبز می تواند به طور همزمان هم باطراوت و هم ظریف باشد. این گزینه، مناسب برای کسانی است که رنگ های خنثی را خیلی کسل کننده می دانند و به دنبال فضایی گرم و با نشاط هستند.

بهترین رنگ برای دیوار

  بهترین رنگ دیوار پذیرایی چیست؟ +10 رنگ عالی...
”]

رنگ خاکستری

دیوارهای خاکستری فضای اتاق پذیرایی شما را بیشتر جادار می دهد. یک اتاق خاکستری زیبا و جذاب، یک پیشنهاد فوق العاده خوب برای دکوراسیون مدرنیسم و همچنین مجموعه های قدیمی است. اگر دوست دارید تناژهای رنگی را تجربه کنید، دیوارهای اتاق پذیرایی خاکستری زمینه خوبی برای هنر شما ایجاد می کنند.

خاکستری یک رنگ خنثی و محبوب برای هر اتاق در خانه است، اما به خصوص در اتاق پذیرایی جلوه پیچیده ای از خود به نمایش می گذارد. می توان گفت از محبوب ترین رنگ های اتاق پذیرایی است و آن به این دلیل است که رنگی ملایم و جذاب است که تقریبا با همه رنگ ها مکمل می شود وزیبایی را به ارمغان می آورد.

انواع رنگ برای دیوار پذیرایی

رنگ آبی

آبی رنگ مورد علاقه اکثر مردم جهان و به خصوص آمریکایی ها است، برای اتاقی که همه را دور هم جمع می کند، رنگی ملایم است. یک اتاق پذیرایی آبی یک تاثیر آرامش بخش و استیبل بر خانه شما دارد. بسیاری از سایه های جذاب آبی وجود دارد و همه آنها با رنگ های خنثی مانند قهوه ای و کرم به خوبی مطابقت دارند.

اگر اتاق پذیرایی شما کفپوش چوب سخت دارد، رنگ آبی یک انتخاب شیک است. اتاق های پذیرایی آبی بدون اینکه فدای رنگ شوند تمیز و منظم به نظر می رسند.

رنگ آبی دارای تناژ رنگی بسیار بالایی است. در کنار رنگ آبی می شود از مکمل های رنگی مثل زرد و سبز روشن بهره گرفت. اگر به دنبال خانه ای اشرافی و کلاسیک هستید، از رنگ های آبی و طلایی استفاده کنید.

رنگ آبی در رنگ دیوار پذیرایی

رنگ بژ

رنگ بژ برای طراحان داخلی رنگی خنثی است. رنگ قابل اطمینانی است که سادگی پارچه های خام را تداعی می کند. یک اتاق پذیرایی بژ برای یک دکوراتور که عاشق ظاهر مینیمالیستی است ضروری است. داغ ترین الگوی طراحی که شامل تجمع اتاق پذیرایی با سایه های مختلف سفید است. دیوارهای بژ و ظریف صحنه را برای این جلوه خیره کننده و درجه یک آماده می کنند. بژ یکی از رنگ های اتاق پذیرایی است که مردم بارها و بارها از آن استقبال می کنند.

  بهترین پارچه برای مبل چستر چیست؟ + رنگ بندی

رنگ بژ در رنگ دیوار پذیرایی

رنگ سیاه

رنگ مشکی بارزترین رنگ برای اتاق پذیرایی نیست. اما این چیزی است که آن را بسیار عالی می کند. یک اتاق پذیرایی با دیوارهای سیاه غیر منتظره و چشمگیر است. جزئیات معماری در اتاق بیشتر جلب توجه می کند. مبلمان شما در پس زمینه تاریک ظاهر می شود. اگر اتاق پذیرایی شما آفتاب زیادی می گیرد، دیوارهای سیاه می توانند تابش نور طبیعی را تعدیل کنند. روش های زیادی برای طراحی اتاق پذیرایی مشکی وجود دارد، و همه آنها وضعیت قدرتمندی را ارائه می دهند که مرکز اصلی خانه شما خواهد بود.

بهترین رنگ برای دیوار پذیرایی

رنگ یاسی

رنگ یاسی رنگی زیبا و شکیل است و در واقع بنفش کم رنگ محسوب می شود. رنگ یاسی به اتاق پذیرایی شما وقار و نشاط می بخشد. رنگی ملایم است که در کنار رنگ های مکملی مثل توسی و سفید به کار برده می شود.

رنگ نارنجی

رنگ نارنجی برای آن دسته از افرادی که تمایل به دکوراسیون گرم دارند، بسیار گزینه مناسبی محسوب می شود. رنگ نارنجی نمادی از شادابی و سرزندگی است. از رنگ های مکملی نظیر زرد، سبز و قهوه ای می توانید در کنار رنگ نارنجی برای رنگ دیوار پذیرایی بهره مند شوید.

این نکته را در نظر داشته باشید که از رنگ نارنجی تند و نیز به تنهایی استفاده نکنید و در کنار آن رنگ های مکمل را به کار ببرید، زیرا پس از مدتی باعث اذیت شدن چشم افراد خانه می شود.

رنگ شکلاتی تیره

رنگ شکلاتی تیره یکی از تناژهای مناسب برای رنگ دیوار پذیرایی است و به خصوص از این رنگ برای دیوار پشت تلویزیون استفاده نمایید، زیرا به جهت تیره بودن آن جلوه ای بسیار زیبا و برجسته به فضا می بخشد. از رنگ های مکمل قهوه ای روشن و کرم نیز بهره مند شوید. البته این نکته را در نظر داشته باشید که کاربرد بیش از حد از رنگ شکلاتی و تیره باعث کوچک تر نشان دادن فضای شما خواهد شد.

  11 نکته برای دکوراسیون اتاق خواب نوجوان

رنگ بنفش

یکی دیگر از تناژهای ایده آل برای رنگ دیوار پذیرایی، رنگ بنفش است جلوه ای خاص و شکیل به فضا می بخشد. بهترین مکمل برای رنگ بنفش، رنگ سفید است.

رنگ سفید

رنگ سفید، بهترین رنگ برای دیوار پذیرایی است. رنگ سفید از رنگ های خنثی و آرامش بخش است که با هر سلیقه ای و برای فضایی سازگار است. رنگ سفید فضای پذیرایی را بزرگ تر نشان می دهد و کاربرد فراوانی در سبک مینیمال دارد.
در این مقاله سعی نمودیم که شما را با تناژهای گوناگون رنگ دیوار پذیرایی و بهترین رنگ برای دیوار پذیرایی آشنا سازیم. برای بهتر جلوه دادن رنگ دیوار پذیرایی سعی نمایید تناژ اصلی را با یک الی دو رنگ مکمل ترکیب نمایید.

درباره دکوراسیون اتاق خواب پسرانه بیشتر بدانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا