طراحی

17 مدل جدیدترین جاکفشی ام دی اف دیواری، ساده و آینه دار 1402

دکوراسیونی شیک و مدرن با انتخاب جدیدترین مدل جاکفشی ام دی اف

نظم و ترتیب یک عامل مهم است که نقش بسیار موثری در زیبایی دکوراسیون داخلی ایفا می‌کند. در بازار شاهد تنوع وسیعی از مدل‌های جاکفشی مانند فلزی و پلاستیکی هستیم. اما هیچ کدام از آن‌ها به اندازه جاکفشی ام دی اف در میان مردم پرطرفدار نیستند. به همین دلیل نیز بسیاری از طراحان و صاحبان منازل تلاش می‌کنند تا از این المان برای داشتن دکوراسیونی متفاوت در منزل خود استفاده کنند. در این مطلب از سایت ایران دکور قصد داریم 20 مدل جاکفشی ام دی اف مدرن را به شما معرفی کنیم.

بیست مدل از جدیدترین جاکفشی ‎‌های ام دی اف در سال 2023

مفهوم مدرن در جاکفشی‌های ام دی اف به چه معنا است؟ امروزه با طراحی کوچکتر منازل، نیاز به آیتم‌های دکوراسیونی داریم تا بتوانیم همزمان با حفظ زیبایی از فضای بهینه موجود نیز استفاده کنیم. عدم استفاده از جاکفشی مناسب می‌تواند هم در داخل راهروها و هم در فضای داخلی منزل افراد با مشکلات مختلفی مواجه کند. در ادامه این بخش قصد داریم چند نمونه از جدیدترین مدل جاکفشی ام دی اف را به شما معرفی کنیم. اما قبل از آن در قالب جدولی می‌خواهیم این مدل‌ها را به شما معرفی کنیم.

جاکفشی ام دی اف آینه دار جاکفشی داشبورتی کاج مدل آتا
مدل جاکفشی ام دی اف دیواری مدل جا کفشی نشیمن‌دار MDF
طرح جاکفشی دیواری کلاسیک ام دی اف جاکفشی داشبوردی
مدل جاکفشی MDF سه تکه جاکفشی تاشو
جاکفشی و جالباسی به صورت همزمان جا کفشی بزرگ و جادار دیواری و ساده ام دی اف
جاکفشی MDF مدرن مدل جاکفشی شلفی ام دی اف
مدل جا کفشی برای زیر پله جاکفشی ام دی اف کاج مدل سوان
جاکفشی کابینتی کاج مدل مارلا جاکفشی داشبوردی کاج مدل آتا
جاکفشی ایستاده طرح ایکیا مدل سفیر 105

پیشنهاد می کنیم جهت اسنعلام قیمت کمد دراور به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

دکوراسیونی شیک و مدرن با انتخاب جدیدترین مدل جاکفشی ام دی اف

جاکفشی ام دی اف آینه دار

انتخاب جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده برای آن دسته از آپارتمان‌هایی که با کمبود فضا مواجه هستند یکی از بهترین گزینه‌ها به شمار می‌رود. این مدل جاکفشی مدرن و شیک یا در طرح های کلاسیک ارائه می‌شوند و یا در بعضی از مدل‌ها نیز از آینه‌کاری در آن‌ها استفاده می‌کنند.

جدیدترین جاکفشی ‎‌های ام دی اف در سال 2023

مدل جاکفشی ام دی اف دیواری

جا کفشی‌ های دیواری ام دی اف از جمله جدیدترین مدل‌های جاکفشی هستند که از فضای موجود بر روی دیوار بیشترین زمینه استفاده را برای شما فراهم می‌کنند. این دسته از جاکفشی اغلب آینه‌دار هستند و به شکل چند تکه نصب می‌شوند. توجه داشته باشید که اندازه و ابعاد جاکفشی های دیواری تا حد بسیار زیادی قابل تغییر هستند و شما می‌توانید متناسب با تعداد کفش و فضای مورد نیاز خود آن‌ها را با تعداد قفسه‌های مختلفی بسازید.

طرح جاکفشی کلاسیک ام دی اف چگونه است؟

طرح جاکفشی کلاسیک ام دی اف چگونه است؟

مزیت بسیار مهم در جاکفشی‌های دیواری کلاسیک، به‌کارگیری متریال چوب در آن‌ها است. این دسته از جاکفشی‌ها معمولا طرح‌هایی جاکفشی ام دی اف ساده و چوبی دارند و اشکال هندسی و مدل‌های خلاقانه در آن‌ها به چشم کمتر می‌خورد. در ادامه تصویر یک مدل جاکفشی ام دی اف دیواری کلاسیک را مشاهده می‌کنید.

پیشنهاد می کنیم خرید آینه کنسول به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مدل جاکفشی MDF سه تکه

مدل جاکفشی MDF سه تکه

یکی از چالش‌هایی که در بسیاری از منازل وجود دارد تعداد زیاد کفش‌ها مانند کفش‌های تابستانی، بهاره، مجلسی، اسپرت و چکمه است. راهکار پیش ریو شما برای دسترسی و چیدمان بهتر این کفش‌ها استفاده از مدل‌های MDF جاکفشی سه تکه است.

به این ترتیب علاوه بر جداسازی بهتر کفش‌ها می‌توان گفت که جاکفشی‌های سه تکه ارتفاع کمی دارند و می‌توانید از فضای موجود روی آن‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. علاوه بر این مساله شما این مدل جاکفشی را می‌توانید با در نظر گرفتن اندازه داخلی منزل از هم جدا کرده و قسمت‌های مختلف آن را در اتاق یا راهروها مورد استفاده قرار بدهید.

جاکفشی و جالباسی به صورت همزمان

جاکفشی و جالباسی به صورت همزمان

یکی دیگر از مدل‌های جدید جاکفشی ام دی اف، جاکفشی و جالباسی به شکل همزمان است. شما با انتخاب این مدل در واقع با یک تیر چند نشان می‌زنید. این دسته از مدل‌ها اغلب برای ورودی منازل استفاده شده و فرم استفاده از آن‌ها نیز به شکل توکار است. توجه داشته باشید که این نوع جاکفشی فضای زیادی دارد و شما با انتخاب در رنگ و مدل آن‌ها می‌توانید نظم بسیار خوبی را در ورودی منزل خود ایجاد کنید.

اگر نمی‌دانید چه جاکفشی مناسب منزل شماست، مقاله ابعاد جاکفشی ام دی اف به شما کمک می‌کند انتخاب مناسبی داشته باشید.

جاکفشی MDF مدرن

جاکفشی MDF مدرن

دکوراسیون منزل مدرن طی چند سال اخیر با استقبال بی‌نظیری مواجه شده است. زیبایی، سادگی و منحصر‌به فرد بودن و استفاده از رنگ‌های روشن از جمله مهم‌ترین خصوصیات این سبک از دکوراسیون به شمار می‎رود که در تمامی وسایل موجود در این محیط‌ها نیز به چشم می‌خورند. مدل جاکفشی مدرن از جمله انتخاب‌های عالی برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند منزل خود را با استفاده از وسایل کاملا متفاوت به زیباترین شکل به تصویر بکشند.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید آینه دکوراتیو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

مدل جا کفشی برای زیر پله

مدل جا کفشی برای زیر پله

برای چیدمان دکوراسیون منازل آپارتمانی که 50 متر یا کمتر هستند، شما باید به دنبال تجهیزات و وسایلی باشید که حداکثر استفاده را از فضا برای شما فراهم کنند. برای مثال میز و صندلی‌های چند منظوره و مبلمان تخت خواب شو از جمله این موارد به شمار می‌آیند. انتخاب مدل جاکفشی زیر پله‌ای ی ام دی اف یک راهکار هوشمندانه است که فضای زیادی را به منظور چیدمان کفش و سایر وسایل فراهم می‎‌کند.

مدل جا کفشی بزرگ و جادار دیواری و ساده ام دی اف

مدل جا کفشی بزرگ و جادار دیواری و ساده ام دی اف

اصلی وجود دارد که می‌گوید متناسب با تعداد افراد خانواده سایز و نوع جا کفشی ها تغییر می کند. برای منازل یا محیط‌هایی مانند مهدکودک و آموزشگاه‌هایی که نیاز است کفش‌های بیرون با فضای داخل متفاوت باشد، انتخاب مدل جاکفشی بزرگ و جادار که معمولا ایستاده و چند طبقه هستند، از بهترین انتخاب‌ها خواهد بود. شما با کمی سلیقه و ایده‌پردازی می‌توانید قفسه‌های خالی جاکفشی‌های بزرگ و جادار را با قرار دادن گلدان‌های رنگی زیباتر کنید.

مدل جا کفشی نشیمن‌ دار MDF

جاکفشی نشیمن‌دار یکی دیگر از مدل‌های پرطرفدار و کاربردی است که شرایط ایده‌آلی را به منظور نشستن و پوشیدن کفش برای شما فراهم می‌کند. طی چند سال اخیر تنوع بالایی در طراحی جا کفشی‌های نشمین‌دار به چشم می‌خورد. ویژگی مشترک بسیاری از این وسایل، ارتفاع کم آن‌ها است؛ به گونه‌ای که می‌توانید از این المان‌ها در داخل راهرو و اتاق استفاده کنید.

جاکفشی داشبوردی

درست مثل داشبورد است و درب هر طبقه از آن، به شکل داشبورد باز می‌شود. از مزایای این مدل می‌توان به جا دادن کفش با تعداد بالا و به شکلی منظم، اشاره کرد. حالت و ظاهر کفش در این جاکفشی‌ها حفظ شده و هیچ آسیب و فشاری وارد نمی‌شود.

پیشنهاد می کنیم مقاله نحوه تمیز کردن مبل چستر را حتما مطالعه نمایید.

جاکفشی تاشو

جاکفشی تاشو

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که تمایل دارید به صورت مدام محل جاکفشی خود را تغییر دهید، یا اینکه اجاره‌نشین هستید و هر سال در حال نقل مکان هستی، جاکفشی تاشو می‌تواند برای شما بسیار مفید باشد. این مدل که از جمله انواع جاکفشی جدید و شیک است، امروزه طرفداران زیادی دارد. جاکفشی‌های تاشو را به راحتی می‌توانید در چند حرکت باز و بسته کرده و به هر جایی دوست دارید، منتقل کنید.

مدل جاکفشی شلفی ام دی اف

مدل جاکفشی شلفی ام دی اف

برخلاف سایر انواع جاکفشی جدید که در این مطلب معرفی کردیم، این مدل درب ندارد و به شکل شلف است. شلف، شبیه به طاقچه است و می‌تواند به شکل توکار باشد یا به صورت محرک. بعضی‌از این مدل‌ها را می‌توان به شکل جداگانه تهیه کرد و شخصا در نقاط مورد نظر، به دیوار وصل کرد. این مدل انواع بسیار زیادی دارد و برای فضای آپارتمانی بهترین گزینه است.

جاکفشی ام دی اف کاج مدل سوان

جاکفشی ام دی اف کاج مدل سوان

مدل سوان یکی از جدیدترین مدل‌های جاکفشی مجموعه ایرانت دکور است که با داشتن یک کشو ظرفیت قرار دادن 12 جفت کفش را دارد. شما از طریق مجموعه ما امکان انتخاب رنگ، طرح و ابعاد مورد نظر را به شکل سفارشی دارید.
ابعاد این جاکفشی به شرح زیر است:

  • طول 105 سانتی‌متر
  • عرض 35 سانتی‌متر
  • ارتفاع 97 سانتی‌متر

جاکفشی داشبورتی کاج مدل آتا

جاکفشی داشبورتی کاج مدل آتا

جاکفشی داشبورتی کاج مدل آتا دارای یک لولای آرام‌بند است و ظرفیت قرار دادن 12 جفت کفش را دارد. جنس این محصول از MDF است و می‌توانید آن را به سلیقه دلخواه شخصی‌سازی کنید. از قرار دادن ظروف و اشیای داغ روی این جاکفشی بهتر است خودداری کنید.

پیشنهاد می کنیم مقاله راهنمای خرید میز تلویزیون را حتما مطالعه نمایید.

جاکفشی ام دی اف طرح ایکیا مدل سفیر 102

جاکفشی ام دی اف طرح ایکیا مدل سفیر 102

این جافکشی با طول و عرض مناسب خود برای خانه‌ها و آپارتمان‌های کوچک انتخابی عالی است. با باز شدن درب به شکل عمودی و از بالا به سمت پایین، جاکفشی به فضای زیادی احتیاح ندارد و شما می‌توانید آن را در گوشه‌ای از راهرو و یا قسمتی از ورودی خانه جا بدهید.

هر طبقه از این جاکفشی دارای یک‌تخته است که در مرکز قرار گرفته و طبقه را به دو قسمت تقسیم می‌کند. به همین چهار جفت کفش در هر طبقه جا می‌گیرند و شما می‌توانید با برداشتن این تخته کفش‌های ساق بلند خود مانند بوت را به‌آسانی درون طبقات قرار دهید.

جاکفشی‌ های کابینتی طرح ایکیا مدل سفیر 103

جاکفشی‌ های کابینتی طرح ایکیا مدل سفیر 103

جاکفشی کابینتی طرح ایکیا مدل سفیر 103 به علت داشتن طراحی کم جا علاوه بر این که فضای کافی برای قرار دادن تعداد زیادی کفش را دارد، مساحت کمی را نیز اشغال می‌کند. این مدل دارای دو درب اصلی لولایی برای دسترسی به فضای گذاشتن کفش‌ها و یک کشو به منظور قرار دادن ملزومات کفش یا سایر وسایل بوده و تماما از ام دی اف مرغوب ساخته شده تا بتوان از آن برای مدت‌ها، بدون نگرانی از پوسیدگی استفاده کرد.

جاکفشی طرح ایکیا مدل سفیر 104

اسکلت اصلی و صفحه‌ جاکفشی مدل سفیر 104 از چوب روس ساخته شده است و به همین خاطر استحکام و دوام بالایی را برای آن رقم زده است. درها، کشوها و دیواره‌ها نیز از ام‌دی‌اف صابونی ساخته شده‌اند که هر یک از آن‌ها ظاهر جاکفشی را مدرن جلوه می‌دهد. طراحی این جاکفشی به شکلی است که در بخش زیرین آن شرایط برای قرار دادن دمپایی‌ها و کفش‌های دم دستی فراهم شده است و یک عدد کشو نیز با هدف نگهداری وسایل تمیزکننده کفش در آن تعبیه شده است.

جاکفشی ایستاده طرح ایکیا مدل 105

جاکفشی ایستاده طرح ایکیا مدل 105

طرح ایکیا مدل سفیر 105 یک جا کفشی قدی و جادار دارد و با در نظر گرفتن اشغال فضای کم، مناسب آپارتمان‌هایی با ورودی کوچک و جمع و جور می‌باشد. بدنه این جاکفشی از ام‌دی‌اف صابونی ساخته شده که در عین سادگی، ظاهری بسیار مدرن و شیک به منزل شما خواهد داد. به منظور قرار دادن لوازم ضروری و مورد نیاز تمیز کردن کفش‌ها هم یک کشو جادار در قسمت بالای جاکفشی تعبیه شده است.

پیشنهاد می کنیم جهت خرید کاناپه تخت شو به لینک مربوطه مراجعه نمایید.

جاکفشی کابینتی کاج مدل مارلا ایران دکور

جاکفشی کابینتی کاج مدل مارلا ایران دکور

مدل جاکفشی کابینتی ام دی اف کاج مارلا دارای لولای آرام‌بند است و ظرفیت قرار دادن 12 جفت کفش را دارد. در مجموعه ایران دکور امکان‌سفارشی‌سازی این محصول در زمینه‌هایی مانند رنگ، طرح و ابعاد وجود دارد. عرض این جاکفشی 80 سانتی‌متر و ارتفاع آن نیز 105 سانتی‌متر می‌باشد.

آینه قدی گردان پارس چوب مدل نارسیس

آینه قدی گردان پارس چوب مدل نارسیس گارانتی ایران پارس را دارد و جنس آن تلفیقی از چوب و ام دی اف است. این محصول دارای یک طبقه، آویز و کشور است و از بهترین آینه‌گردان در ساخت آن استفاده شده است. امکان سفارشی‌سازی این محصول در ایران دکور به بهترین شکل برای شما وجود دارد.

انواع جاکفشی ام دی اف

خرید مدل‌ های روز دنیا جاکفشی از مجموعه ایران دکور

شما به احتمال زیاد چند جفت کفش دارید؛ کفش‌هایی برای پیاده‌روی، ورزش کردن و یا مهمانی رفتن. به منظور ایجاد نظم در منزل و چیدمان بهتر کفش‌ها و در نهایت نگهداری بهتر از کفش‌ها خرید جاکفشی مناسب یک ضرورت است.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید یک جاکفشی زیبا، شیک و جادار را برای منزل خود به شکل اینترنتی سفارش دهید، می‌توانید از طریق ایران دکور کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین مدل‌های جاکفشی را به شکل یکجا مشاهده و بررسی کرده و انتخاب خود را در کمال راحتی انجام دهید. مجموعه ایران دکور علاوه بر امکان خرید اینترنتی جاکفشی‌، امکان بازدید و خرید حضوری گلچینی از زیباترین جاکفشی‌ها را برای شما فراهم کرده است.

سوالات متداول

انواع مختلف مدل جاکفشی کدام است؟

برخی از محبوب ترین انواع جا کفشی عبارت است از، جاکفشی داشبوردی طرح ایکیا، جاکفشی کابینتی، جاکفشی قفسه‌ای، جاکفشی آینه‌دار و جاکفشی نشیمن‌دار.

یک جاکفشی مدرن چه ویژگی‌ هایی دارد؟

یک جاکفشی مدرن باید در عین زیبایی و سادگی فضای بسیار کمی را هم اشغال کند.

مزیت جاکفشی نشیمن‌ دار چیست؟

مزیت این جاکفشی‌ها ارتفاع کم آن‌ها است؛ به طوری که می‌توانید از این المان‌ها درون راهرو و اتاق هم به راحتی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا